تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم
سرخط خبرها

تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایران و امارات | امیرعبداللهیان به امارات دعوت شد

  • کد خبر: ۱۵۵۹۷۹
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایران و امارات | امیرعبداللهیان به امارات دعوت شد
وزیر خارجه امارات تحول در روابط میان عربستان و ایران را مثبت و به سود منطقه ارزیابی کرد و از امیرعبداللهیان جهت سفر به امارات دعوت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در تماس تلفنی سه‌شنبه شب حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان، وزیر خارجه و همکاری‌های بین المللی امارات متحده عربی، آخرین تحولات مناسبات دوجانبه و برخی موضوعات مورد اهتمام مشترک در عرصه منطقه‌ای و بین‌المللی مورد رایزنی و تبادل نظر قرار گرفت.

امیرعبداللهیان ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و ابلاغ سلام رییس جمهور کشورمان به رئیس امارات، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مناسبات دو کشور در بخش‌های سیاسی، اقتصادی و تجاری رو به گسترش است و گفتگو‌های سازنده اخیر انجام شده میان مسؤلان امنیتی و اقتصادی دو کشور، نیز زمینه ساز ارتقاء و توسعه بیش از پیش روابط خواهد بود.

وزیر امور خارجه همچنین آمادگی تهران را برای برگزاری نشست مشترک تجار و بازرگانان دو کشور اعلام کرد.

امیرعبداللهیان همچنین توافق اخیر بین ایران و عربستان را در مسیر تقویت همکاری و همگرایی میان کشور‌های منطقه توصیف کرد و از تقویت روابط میان سوریه و امارات نیز ابراز خرسندی کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی در پایان تداوم و گسترش رایزنی‌ها میان تهران و ابوظبی را جهت توسعه مناسبات سازنده دو کشور حائز اهمیت ارزیابی کرد.

شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه و همکاری‌های بین‌المللی امارات نیز در این گفتگوی تلفنی، عید نوروز و همزمانی آن با ماه رمضان را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.

وزیر خارجه امارات همچنین تحول در روابط میان عربستان و ایران را مثبت و به سود منطقه ارزیابی کرد.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد روابط دمشق و ابوظبی در راستای تثبیت ثبات و امنیت در منطقه و مصالح کشور‌های اسلامی به سطح مطلوب ارتقا یابد.

وزیر خارجه امارات از امیرعبداللهیان جهت سفر به امارات دعوت کرد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->